La Hariel

La Hariel

niedziela, 5 października 2014

Recenzja odżywki do rzęs FEG


Jako że jestem posiadaczką przeciętnych rzęs (nie za krótkie, nie za długie) postanowiłam je nieco podrasować. Szkoda mi jednak byłoby wydać 200-300zł na odżywkę do rzęs, dlatego postanowiłam spróbować jakichś tańszych odpowiedników. Koleżanka znalazła na stronie https://www.fastdeal.pl/ odżywkę FEG w cenie 50zł z przesyłką. Ciężko stwierdzić ile ta odżywka naprawdę kosztuje, gdyż na niektórych stronach cena sięga ok 300zł natomiast na allegro widziałam nawet za 29zł (zapewne podróbki, bo w taką różnicę cen nie wierzę). W każdym bądź razie po ok 4 tygodniach codziennego stosowania coś się zaczęło dziać :) Rzęsy znacznie się wydłużyły, jest ich jakby więcej, chociaż nie zauważyłam ich pogrubienia. Podsumowując, z efektu jestem bardzo zadowolona ponieważ głównie liczyłam na wydłużenie rzęs. Stosuje ją nadal i czas pokaże czy pojawią się jeszcze lepsze rezultaty :)

Prawe oko - baza eveline + tusz Max Factor Masterpiece, lewe oko sama baza

Dla porównania jakieś stare zdjęcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz