La Hariel

La Hariel

wtorek, 12 stycznia 2016

Moja ulubiona odżywka do paznokci Gal





Z problemem łamiących, rozdwajających się paznokci borykam się od dawna. Próbowałam różnych odżywek, jednak bez powodzenia. Na odżywkę Gal po raz pierwszy natknęłam się już wiele lat temu i to było zbawienie dla moich paznokci. Przez dwa miesiące wcierałam ją nawet kilka razy dziennie w paznokcie, całkowicie zrezygnowałam z lakierów, ale opłacało się :-) Po tych dwóch miesiącach moje paznokcie przestały się rozdwajać, stały się grube i mocne. Po raz pierwszy od kilku lat udało mi się je zapuścić na taką długość, że jedna znajoma myślała, że to tipsy :P 




Odżywka ma konsystencję gęstego olejku, zamkniętego w "rybkach". Wystarczy odkręcić "ogonek" by wylać odrobinę olejku, następnie wetrzeć w paznokcie. Jedna rybka wystarcza na kilku razowe użycie. W opakowaniu jest ich 48szt a kosztuje ok 10-15zł. Ja swoją kupiłam na allegro na ok 13zł z przesyłką.


Skład według INCI:
Ricinus Communis Oil, Gelatin, Glycerin, oenothera Biennis Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Melaleuca Alternifolia Oil, parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnam-aldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, CI 42051.

Właściwości:
W odżywce keratynowej zawarte są specjalnie dobrane Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) zapewniające ochronę i pełną regenerację dla paznokci, rzęs, brwi i włosów. Odżywka zawiera olejek rycynowy, olejek z wiesiołka, olejek z ogórecznika lekarskiego, olejek z drzewa herbacianego. Skład odżywki wzbogacono o witaminy A i E, które skutecznie pielęgnują i ochraniają komórki wzrostowe paznokcia, włosów i naskórka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz