La Hariel

La Hariel

czwartek, 21 stycznia 2016

Pędzle Real Techniques za 20zł czyli zamówienie z Chin

W ostatnim czasie zaroiło się na youtube od recenzji pędzli z chińskich stron internetowych. Zaciekawiona, przejrzałam co owe strony proponują i po chwilowych wahaniach, postanowiłam zaryzykować i coś zamówić. Ponieważ były to moje pierwsze zakupy z zagranicznej strony, były  wątpliwości co do płatności, ale zorientowałam się co z czym się je i udało się sfinalizować transakcję :) Zamówienie złożyłam 5 stycznia a paczkę dostałam 19tego a więc, jak na przesyłkę z Chin,  czas oczekiwania nie był bardzo długi. A oto, co zamówiłam: 


Sądziłam, że owy zestaw pędzli to po prostu podróby wzorowane na Real Techniques i dostanę pędzle wyglądające jak oryginał, tylko że bez logo. Jakież było moje zdziwienie, gdy po otwarciu paczki moim oczom ukazał się zestaw wyglądający dokładnie jak RT. 

Od razu zaznaczę, że nie posiadam oryginalnych RT więc nie mam tu porównania, ale sądząc po wyglądzie i po przetestowaniu pędzli uważam, że jakość jest na prawdę dobra i może to być po prostu ten sam produkt. Co do porównania, odsyłam do linka https://www.youtube.com/watch?v=-LtQ-Fn5qW8. Cena tego zestawu to  4.64 €, co w przeliczeniu daje nam ok 20zł :) podczas gdy w Polsce cena wynosi ok 100-120zł.

Drugą rzeczą, na którą się skusiłam jest pędzel do konturowania i wygląda tak:



Pędzel jest solidnie wykonany, skuwka dobrze trzyma się trzonka, włosie jest miękkie, zbite,  przyjemne w dotyku, nic się nie strzępi ani nie wypada. No i co najważniejsze, spełnia swoją rolę, fajnie konturuje się nim kości policzkowe na sucho. Na mokro jeszcze nie próbowałam, ale możliwe, że też się sprawdzi. I kosztował całe 1.78 € :-)

Ostatnią rzeczą była gąbeczka do podkładu. Z kształtu sądziłam, że również będzie to RT, ale jednak nie jest to ten produkt.
Porównanie z gąbką blend it!

Gąbka jest zdecydowanie mniejsza niż oryginał, w zasadzie taka gąbeczka mini. Nadawałaby się do aplikacji produktów wokół oczu, jednak jest zbyt twarda. Prawie nie pije wody i po zmoczeniu niemal nie zwiększa objętości. Dam jej jeszcze szansę, może po kilku użyciach trochę zmięknie i będzie się dało nią pracować. Gąbka kosztowała 1.27 € i można ją nabyć tu http://www.wholesalebuying.com/product/professional-soft-foundation-powder-smooth-beauty-egg-makeup-sponge-129809

Reasumując, całe zamówienie + przesyłka wyszło mnie 56zł z groszem i na pewno w przyszłości skuszę się jeszcze na inne produkty :-)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę chyba kupować ze sprawdzonych źródeł, ale Twój post jednak mnie trochę kusi do wypróbowania tego setu z RT :)
      _____________________
      www.julialoveslife.pl

      Usuń
  2. też się trochę obawiałam,ale w rezultacie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń